tidsfördriv

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Nej det gör jag inte.
Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Vet inte, har faktiskt ingen aning. Typ barn c-vitamnier.
Vad åt du senast?
Mackor!
Har du fått någon komplimang i dag?
Haha ja det har jag.
Har du varit med i en rättegång?
Nej
Är du polare med grannarna?
Självklart är jag det! Mohaha
Vilket språk pratar din pappa?
Svenska & spanska, engelska då och då.
Vilka länder har du bott i?
Sverige
Senaste piercingen?
Har bara öronen, fast dom är helt cp...
När åkte du bil i mer än femton minuter sent?
Ingen aning.
Gay?
Japp, orkar inte hålla det inom mig längre! Sanningen kommer ju iallafall fram tillslut..
Har du däckat eller spytt för att du har druckit?
Nej
Har du något husdjur?
Nej
Har du täckt någons hus med toapapper?
Palla haha. Nej det har jag icke! dyrt..
Hur bra är din syn?
Goooodie goodie! Haha, nej men helt normal skulle jag väl tro.
Har du varit på ett party?
Ja 
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
ALDRIG ,men skulle vilja se.
Har du varit utomlands?
Japp!
Vilket är det bästa bröllop du varit på?
När min moster gifte sig, det ända. Men farao vad kul det var!
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Antagligen?
Var är dina syskon just nu?
Lillebrosan sover, storasyster ingen aning?
Vad var den senaste drömmen som du minns?
Att min farmor levde...
Vem pratade du i telefon med senast?
André
Vilken tid gick du upp i morse?
Vaknade runt halv 12, 12 typ. Låg kvar i sängen med Louise ett bra tag...
Vad ska du göra i helgen?
Vill inte ha helg... Närmare skolan ju...
När var du riktigt sjuk senast?
minns faktiskt inte, blir aldrig sjuk. Typ maj 2009 var det nog. När jag hade en kraftig halsfluss! Gaash, pain!
När såg du en kändis senast? Vem var det?
Brukar inte träffa känisar. Om inte fjortisbloggarna i göteborg räknas.... Hahaha...
Vad finns i din bakficka?
Har mjukisshorts, så ingenting.
Har du färgade linser?
använder inte linser
Vad gjorde du klockan två i natt?
Låg och petade på Louise (a)
Vad är det första du gör på morgonen?
Vaknar
Vad ska du göra efter det här?
Kolla film förmodligen...

Kommentarer
Postat av: Hanna ♥

jag tror jag snor denna listan av dig om det är okej ;)

kramis!

2010-08-03 @ 12:53:44
URL: http://vetement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0