tröttarn

Min underbara vän axel fick mig att tappa min mobil förut, så det gick inte att se på displayen, men själva mobilen funkade bara att man inte såg ett skit, toppenbra! Så fick låna mammas så länge, åkte med pappa för att lämna in min förut... Får ett sms när dom är klara med den, vilket jag hoppas på är väldigt snart!
Har försökt plugga till svenskaförhöret imorgon, men fattar absolut ingenting.
Funderar även på att lägga mig strax, jääääkligt trött faktiskt. Men ändå håller man sig uppe...

Nä men nu ska jag nog byta om och så, sover med smink inatt, orkar inte gå meter nu....

Puss!

Kommentarer
Postat av: Emilia

jobbigt att skolan börjat igen? :p

2010-08-31 @ 16:45:25
URL: http://pezone.blogg.se/
Postat av: a n n a

sv; visst är dom? kanonhärligt ställe också. spanien har fått en speciell plats i hjärtat :)

2010-08-31 @ 18:59:01
URL: http://sweetlights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0