åt helvete med tvåtusentio

Tvåtusentio har varit ett riktigt skitår. Trodde själv att det blev bättre nu på slutet, men det blev tom sämre än vad det var innan. Men jag orkar inte vara ledsen mer, ligga hemma och gråta och känna att jag bara vill dö för en jävla idiots skull. NEJ. Tack vare mina underbara vänner och speciellt en tjej som verkligen betyder allt för mig, Emma Lisa Monia Björkroth, tack vare henne står jag på benen fortfarande.
För varje gång jag har börjat känna mig glad och lycklig, har alltid idioter  som fått mig att känna mig lycklig till en början brytit ner mig lika snabbt igen. 2011 ska bli ett bättre år, ett så jävla mycket bättre år.
Jag ska lämna dig, och lämna henne bakom mig. Allt som har med er två att göra, hoppas ni ruttnar ihop. För ni är lika falska båda två.
Jag är starkare och på en högre nivå, än er båda två.


GOTT JÄVLA NYTT ÅR

Tack alla nära och även alla andra för allt stöd. Det värmer.

Nu ska jag ut och möta min bästis som tillfrisknat. Me miss her very much!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0