för att kroppen ska fungera, behöver man sin andra halva.

Gumman jag vet inte riktigt vart jag ska börja, hittar liksom inga ord för att beskriva hur mycket jag älskar dig. Jag vet att jag ibland kan vara dålig på att visa hur mycket jag faktiskt uppskattar dig. Du är ju den som får mig att fungera, du får mig att orka alla dagar även de som känns jävligt gråa. Du är den som ger mig hopp om att leva trots alla problem, trots alla felsteg som jag tar så är du där och räddar mig. Du hjälper mig på rätt väg, du får mig att blicka framåt, du får mig att vilja leva. Det finns så många vänner, men bara en som du. Du har aldrig backat undan, du har alltid varit där och söttat mig. Vi har varit bästa vänner i tre och ett halvt år, det är så sjukt för det känns som att jag känt dig i hela mitt liv. Du är som en syster för mig, du är min andra hälft. Men trots att det bara gått tre och ett halv år så vet vi ju båda två att fler kommer det att bli. För jag vill växa upp med dig, hand i hand livet ut. Jag vill aldrig förlora dig. ALDRIG! Jag klarar inte av att förlora dig, förlorar jag dig så förlorar jag allt. För vad gör man utan sin andra hälft, den som behövs för att bli hel? Jag har tänkt så mycket den senaste tiden, på vad jag skulle vara utan dig och kommit fram till att jag inte vill leva utan dig, någonsin.
Jag hoppas att du vet och förstår hur mycket jag faktiskt älskar dig hjärtat. Jag är så otroligt tacksam för att jag har dig i mitt liv, att få kalla dig min bästavän. Men jag vet inte vem jag ska tacka för det, slumpen eller gud?
Så jag tackar dig älskling, för att står ut med mig trots att jag kan bete mig som en riktig idiot ibland. Men du vet systrar? Dom bråkar ibland, och våra största bråk har varat i två tre dagar max. Det räcker med att vi kollar på varandra så börjar vi skratta och tänker på hur löjliga vi faktiskt kan vara mot varandra. Du förstår mig så bra, det räcker med några få ord så förstår du hela historien. Du känner mig bättre än vad någon annan gör. Du är den som gör mig hel. Emma Lisa Monia Björkroth. Du är det finaste jag har och jag är absolut ingenting utan dig!

Min syster, mitt liv mitt hopp och bästavän.








Bilder från 2009 och framåt. Jag älskar dig min fina sessa!


Kommentarer
Postat av: Rabia

sv: allt är bra, sj ?



förresten en fråga bara är det din flickvän? :?

2010-12-06 @ 21:53:08
URL: http://lifeofrabia.blogg.se/
Postat av: rabia

hahaha omg förlåt hahah jag trodde det var din flickvän XD hahhahhha omg förlåt hoppas du inte tog illa upp jag ber ännu en gång förlåt xD



för ni liknar inte , men många säger ju systrar till sina bästavänner så drf jag trodde ni var xD

2010-12-06 @ 23:24:25
URL: http://lifeofrabia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0