it's no need to try

people say you don't know what you've got till it's gone.
but the truth is, you knew what you had, you just never thought you'd lose it.

Nu är det så här att jag och min pojkvän gjort slut.. Så kommer inte vara aktiv med bloggen på ett tag..
Jag mår helt enkelt ur uselt just nu och vill helst bara försvinna. Jag har så många människor omkring mig som bryr sig och stöttar, trots det så känner jag mig ensammast i världen...

Ville bara skriva god jul, och anledningen till varför det kommer vara som det är med bloggen nu för tillfället.

MIN JUL: Blir först julfrukost med pappsen och syster, sedan frölunda torg för att köpa julklapp till min kära far, möta upp Frida för annars går hon under utan neffes.. Haha. Sen blir det hem till pappa lämna pressenten, vidare till mamma fixa sig och åka och fira jul med släkten. Orkar egentligen ingenting, vill bara somna och vakna upp, att allt var en dröm. Känna mig glad och lycklig.
Detta är ett helvete...

God jul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0