sitter i skolan / svenska

GLAAAAAAAAAAAAAAAAD!
Klar med min slöjd redovisning och svenska redovisning idag. Jag var inte ens förberedd på det, hade inte skrivit något om mitt slöjdarbete, ingenting. så gjorde det på fem minuter innan det var min tur, och svenskan. Jag började läsa på en bok igår och läste även färdigt den, så redovisade jag den idag utan att jag hade tränat eller nåt. Men jag ville ändå göra ett försök, och det gick faktiskt riktigt bra! Så jag är nöjd, än så länge :)
Slutar den här lektionen om typ 40 min sen har jag spanska och sen lunch, sjukt segt att vi äter runt halv ett, ett varje dag... VAFAN ÄR DET LIKSOM?
Slutar dagen tjugo i tre, då blir det att åka hem, äta, plugga spanska och so!! Och kanske träffa emma och om emilia pallar så ska hon fixa mitt hår!
SMELL YOU LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0