sov gotttiiis

Ligger i min säng nu och snackar med min sötnos! Saknar honom så otroligt.
Pluggade lite so förut sedan däckade jag i min säng, vaknade vid sju av att pappa kom in och sa att Emma var här. Saknat min fina tjej! Eftersom hon vart sjuk och vi inte setts sen i fredags.
Glömt att berätta det, men imorse klockan åtta samlades vi i åby simhall för att simma både med och utan kläder. Och jag skojar inte det var det jobbigaste jag gjort. Min tjocktröja ströp mig nästan, och jag får migrän när jag är i klor, så det var ju kul..
Imon är det skola igen, onsdag. Börjar åtta, *suck*.
Efter skolan måste jag göra färdigt min so inlämning och plugga spanska!!!!
Ahja, ska nog stänga av datorn snart och försöka sova. Men vi hörs imorgon igen!
Puss
(bild från i somras)


känslorna för dig blir bara större och större för varje dag som går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0