taggad inför jullov imorgon

SHÄÄÄÄÄÄNARE!
Sitter här och vaknade för en liten stund sedan, haha.
Efter docktorn drog jag och Emma till torget och köpte kolasnören till typ något julklappspel imorgon i skolan!?
Skönt så in i fanken, har vi bara avslutning imorgon. Först blir det att samlas i klassrummet, vidare till matsalen och kolla på uppträdande, sedan tillbaka och få betygen, skriva någon trivselanket och typ julklappspel? Skulle chansa på att jag får mitt jullov runt halv elva eller tidigare ..
Efter det åker jag direkt till Simon. Mysigt!
Just nu väntar jag på att pappa och lillebror ska komma hem, och att emilia ska komma hit för att fixa mitt hår....
Aja, ni får ha det super så hörs vi kanske lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0