IDOL blandannat

Hallå där!
Det var inte dåligt med kändisar man fick se igår.
Först åkte vi in mot stan och där ser vi typ 1 timmas kö för att få komma fram ocg få en kram och en bild med Kenza. HAHAHA fan vad jag garvade åt dom, men lite sött ändå.
Sedan när vi kom till scandinavium och upp på lektarna, en halvtimme innan IDOL så kom Jakob Öqvist ni vet han i vakna med the voice för att underhålla. Sedan någon annan känd snubbe som vart med och gjort någonting inom idol sedan det startade.
Sedan kom världens bästa Peter Jihde, Laila Bagge, Anders Bagge, Andreas Carlsson, Josefine Crafoord, OLLE, Jay och Minnah och under pauserna kom folk som åkt ur idol tidigare. Sedan när det var nyheter för alla bänksittande människor hemma så gick jag och emma neråt, fram till scenen och gick runt lite och då såg vi även Andreas Waise som hade typ jättebrottom sprang nästan in i oss.. Haha.
Många kända på en och samma kväll. Haha coolt. Nej men, ah nu ska jag snart dra in till stan och träffa Simon! Vi hörs. Puss.



Lite suddig bild men det är iallafall Kenza!







Fin kissienäsa ...

Dåliga och suddiga bilder, men det var ju så jäkla mycket blinkande lampor och ljus därinne...
Kommer nog fler bilder, emma har inte lagt upp alla på mig och henne än.
Nu ska jag dra! Puss

Kommentarer
Postat av: Amanda

snygg fjortisrand du har på näst sista bilden :)

2010-12-04 @ 15:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0