En del av era frågor & svar!

Postat av: vilma
hur långt vill du komma med bloggen??
Hur mår du föresten??

Svar: Jag har ingen aning! Jag bloggar för att jag tycker att det är så himla kul!;)
Jag mår jättebra för tillfället!:)

Postat av: linda
allt bra? kram

Svar: Japp!

Postat av: amanda
varför började du blogga?
hur länge har du bloggat?
hur ser en perfekt morgon ut för dig?
vad hände mellan dig och han dära killen?
några viktiga saker du ska göra i sommar?
och tillsist, JAG SAKNAR DIG SÅ OTROLIGT MYCKET!

1. Jag vet inte, folk peppade mig väl till det! Och det verkade intresant, och det var det också!;)
2. Snart åtta månader :)
3. När man får sova ut! Frukost på sängen *hihi*
4. HAHAHAH j***im?, inga komentarer ;)
5. SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVA!
Jag saknar dig också!älskling

Postat av: ellinor
berätta om dig själv :)

Svar: Oj, haha! Jag är en glad tjej ifrån göteborg på snart fjorton år. Jag har brunt hår, blåa ögon och är runt 160 cm lång. Jag skulle aldrig kunna leva utan mina vänner min familj eller musiken! Jag har 2 riktiga syskon och 4 "plast", Jag bor varanan vecka hos mina föräldrar. Spindlar/andra småkryp och semlor gör mig illamående! Jag är väldigt känslig och har lätt för att gråta! Mitt liv är inte så stor skillnad ifrån alla andras;)

Postat av: Ida
Favorit blogg?
Favorit godis?
Massa kramar :)

1. Ingen speciell sådär.. Läser så många! Mina vänners, modebloggar & skvallerbloggar;)
2. Choklad och lakris för det mesta!

Postat av: Melissa ♥
hur gammal är du?:)
vilka bloggar läser du:)?

1. 13, snart 14
2. Allt från mina vänners till mode & skvallerbloggar även storbloggare som dessie, kisse och paow ;)

Postat av: hermy
hur gammal e du?
e du oskuld?
vad är det bästa som har hänt dig:)?
vart bor du?
 
1. 13
2. Japp!
3. Svårt att säga bara en sak! Att jag har så otroligt underbar familj och så fantastiska vänner!
4. Göteborg.
Postat av: ABSSOLUTAARNELA
cola eller fanta? :D
svar: Beror på vad jag är sugen på!

Postat av: hanna
är det nått som du längtar till? (resa, sommaren m.m.)
favvo låt?
artist?
tv serie?
film?
affär?:)

1. Njae, nej :D
2. Så många olika, bland annat: 
Jason Derulo - In my head
Jason Derulo - Whatcha say
Owl City - Fireflies
Iyas -´Replay
Justin Bieber- One time
Sum_41_-_quotWith_Mequot
The black eyed peas - I gotta feeling
Sonic palms - on the beach
Chester See - God Damn Youre Beautiful
HEHEH ett par där!
3. Ingen speciell
4. Andra avenyn! Vänner, One three hill, förut O.C.
5. Ingen speciell
6. Tessie, Gina Tricot, Bik Bok, Fiorucci.

Postat av: carro
hur länge har du bloggat ?
vart handlar du dina kläder mest?
ska vi ses snart <3?

1. snart åtta månader
2. Där jag hittar finast kläder =D
Ja det får vi göra!<3
Postat av: linnea
Hur länge har du bloggat?
Och vad är du mest nöjd med ditt utseende?;)

1. HAHAH populär fråga? Snart åtta månader
2. Vet inte.. får väl säga ögonen då :) 
Postat av: OLIIIVEEN
varför bloggar du?
berätta om dej själv =D typ om din personlighet :P

1. Vadå varför haha? För att jag vill, och tycker det är kul! Varför bloggar du själv?;)
2. Har jag redan gjort.. Personlighet? Hm.. Jag bryr mig Alltid om alla andra, före mig själv, faktiskt!

Postat av: Anonyn
hur mycket väger du ?
hur lång är du ?
är du oskuld ?
hur många har du hånglat med ?
vad använder du för smink?
tycker du att du själv ser bra ut?

1. Runt 55 kanske
2. Runt 1.60
3. Jahapp!
4. HAHAHAH, menar du att jag skulle hålla räkningen? Det är en jävla massa!!!!
5. Det är väääldigt olika! En vanlig skoldag brukar jag bara ha lite fonduation och mascara.
Smink som jag "använder" = Brunkräm/fonduation, mascara, rouge'/puder, kajal, ögonskugga/eyeliner.
6. Nej, händer väl 2 gånger om året ;D HAHAH

Postat av: Mady
Hej!!!
Hur mycket smink använder du?
1.mycket!
2.inget.
3.mellan

2. Mellan!
Postat av: vivi
vilken av alla storbloggares bloggar läser du oftast? (:

Postat av: Liten
Vad vill di bli? Yrke alltså..

Svar: Har tre stycken drömyrken, men inget av dem kommer nog att bli av!
Sångerska, Skådis eller polis :p

Postat av: L
Favorit outfit?
Vilken årstid & varför?
De bästa med skolan är...?
Nämn 3 saker som du lever för!

1. Jag har många kläder som jag tycker om!
2. Vår/sommar, Därför att det är vaaaaaaaaaaaaarmt!
3. RASTERNA, HAAHAHAHAHHA!=D
4. Familjen Vännerna & musiken

Postat av: Kungen =)
Vad hittar du på när du har tråkigt? :)

Svar: Sätter mig vid datorn eller framför tvn :D

va tkr du om guzzar som bazzaar runt?:)

Svar: HAHA vi bor i sverige gubben, skriv på svenska!
Om brudar som knullar runt tycker jag väl , USCH FY BLÄ BLÄ BLÄ... 

Postat av: ;)
Vart köper du dina kläder ?
Hur lång tid spenderar du vid spegeln på morgonen ?

1. Tessie, Gina, Bik Bok för det mesta.
2. Beror helt på vart jag ska/vilka tillfällen.

Postat av: Danne
1. är du oskuld
2. vad för sorts killar gillar du ?

1. Ja
2. Bra personliget, fina ögon snygg stil och charmig lukt!;D

Postat av: emma härnqvist/perfektion
vad är din framtidsdröm? (om du är realistisk)

Svar: Höm.. Fred på jorden?;)

Postat av: desereé
vad är du mest nöjd med på dig själv?
har du pojkvän, om inte gillar du någon?
vad hette din första pojkvän?
gillar du ketchup? (haha)
favort bok?
favort land?

1. Får väl säga ögonen
2. Nej, inte just nu
3. Oj hahaha, på dagis? kommer ej ihåg.
4. Hahah inte rakt ur flaskan direkt :p
5. Vet inte.. Verklighetspaserade!
6. SVERIGE! SPANIEN ;D

Postat av: Anonym
aa hej :)
Vad är frågestund för något ?:)

Svar: Hoppas du skämtar med mig?

Postat av: lamar
vrf så fiin?

Svar: Är jag inte! 

Postat av: jojjo
vilken är den värsta förebilden man kan ha?

Svar: ANNA ANKA

Postat av: Anonym
- Vilken linje skall/har du söka/sökt in till?
- Vart bor du?
- Antal besökare per dag?

1. Vet inte än, ska inte börja gymnasiet än :p
2. Göteborg
2. Olika, igår hade jag 114, har inte kollat idag :D


Kommentarer
Postat av: Pam :)

allt bra med dig? ;D

2010-02-27 @ 00:51:17
URL: http://soetpam.blogg.se/
Postat av: Pam :)

sv: okej härligt! :D

jo det är bra med mig med!



haft en bra dag idag?

2010-02-27 @ 01:06:08
URL: http://soetpam.blogg.se/
Postat av: Caroline

oj så många frågor :D

fin blogg btw!

2010-02-27 @ 01:13:07
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/
Postat av: Caroline

haha gillar du inte Rabih? :P

2010-02-27 @ 01:28:12
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/
Postat av: Caroline

haha ^^

jag är dock inte fjortis men tycker ändå han är bäst ;D

2010-02-27 @ 01:49:47
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/
Postat av: Enira

Hur mår du? <3

2010-02-27 @ 09:25:41
URL: http://efenidc.blogg.se/
Postat av: Enira

Hur mår du? <3

2010-02-27 @ 09:25:50
URL: http://efenidc.blogg.se/
Postat av: Johanna <3

Hejhejj=)

Jusst nu har vi en frågestund på våran blogg.fråga vad du vill http://livepink.blogg.se/2010/february/fragestund.html#comment

och för er som frågar ngt får chansen att delta i att vinna enn bloggheader av oss.

/frivilligt & helt gratis såklart)

Kram livepink

2010-02-27 @ 12:18:49
URL: http://livepink.blogg.se/
Postat av: Anonym

kolla gärna in!

2010-02-27 @ 12:51:49
URL: http://frallananna.blogg.se/
Postat av: OLIIIVEEN

hahahh kul svar :D

2010-02-27 @ 12:54:37
URL: http://ooliivias.blogg.se/
Postat av: hermy

sv: noww tack så mycket du me:)



jag har oxå svarat på några frågor

2010-02-27 @ 13:43:03
URL: http://heeermela.blogg.se/
Postat av: desereé

sv; hehe härliga svar ;D

2010-02-27 @ 13:54:00
URL: http://ddeseree.blogg.se/
Postat av: Jane

Tack, detsamma! :):)

2010-02-27 @ 16:15:01
URL: http://jeino.blogg.se/
Postat av: Haakoningelin

Excellently, interesting and educational work! Your homepage looks really good and gives great information! Greetings from me! greetings

2011-04-15 @ 14:29:00
URL: http://haakoningelin.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0