GODKVÄÄÄÄÄÄÄÄÄLL!

Nu var denna helgen också snart slut!
Jävlar va snabbt det går, hinner fan inte med i tiden ju..;o
Jaja, först vaknade jag och steg upp och slängde mig på soffan.
Kollade på emil i lönneberga med lillebror, HAHA aww!
Sen så var det som vanligt datorn, fast mest film!
Jag var & pluggade lite med mamma, sen träffade jag emma.
Vi åkte in en snabbis till stan, inte en enda rolig människa..
Så efter ett tag tog vi spårvagnen hem.
När vi kom fram till frölunda torg hade våran buss precis gått, SUCK...
Och eftersom att det är helg går dom inte kvart över och kvart i..
Utan varje halvtimma istället, såååå irriterande!
Så vi satte oss på donken och pratade med victor i telefon en stund.
Sen åkte vi hem till mig & käka och sen följde jag rumpnissen en bit hem!
När jag kom hem kollade jag på pippi långstrump med lillebror.
OCH JA, JAG ÄLSKAR ASTRID LINGREN FILMER! sååååå mysiga!
Whatever, efter en stund la jag mig i badet, sköööööönt!
Nu sitter jag här och funderar på att packa ner lite kläder och fixa iordning lite.
Mammavecka imorgon!
Hur som haver, nu ska jag inte sitta här och tjöta mer.
Men ni får ha det så jäkla gött!
PÖSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0