Godkvällens!

Hali hallå.
Det är torsdag, redan!
Fyfan vad fort det går.
Idag var jag somsagt i skolan dårå, bra dag!
På slöjden blev jag klar med min döheta rosa valross i pärlor HAHAHA.
Jag dör. Så mobbad ser den ut!
Gjorde alltid sådana när jag var liten, då blev dom fan as bra!
Hahaha, nej men den är faktiskt jättesnygg!!!!!LOVAR..
HEHEH hur som haver så hämtade morfar mig efter skolan och körde mig till 421.
Mamma och Danne var där och handla, deras bil är sönder så morfar
hämtade och lämnade, lite gullit sådära.
Jag följde med hem till mamma och käkade med henne & kolla tv oså.
Sen kom emma och vi gick hem till pappi och bara softade!;)
Har gjort färdigt min so läxa, tänker inte skriva mer nu! Nej nej.
Spanskan känns som att det kommer gå åt helvete, hatar spanska.
Jävla skitspråk.. VARFÖR är halva min släkt från spanien? VARFÖR:'(
Inget man kan göra något åt, ååh jag vill ha svengelska!!!:(
Anyway, nu ska jag fixa iordning lite här så vi hörs imon snyggisar!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0