LEDIG IMON!

Jahapp!
Då har man fått reda på att skolan är stängd imon
Pågrund av rasrisker i Mölndal, Kållered och Lindome!
Läs mer på http://molndal.se .
Sköööönt!
TAAAAACK snööö! Även fast jag hatar dig
Slipper Bodils förhör imon, & slipper städning!
Ikväll kan man sitta vid datorn/tvn läänge.
Och sooooova ut imorgon!
Nu sitter jag bara här och slappar.
Men ska nog ändå plugga lite sen, vi har nog förhöret på fredag!
Och jag kan ingenting, så...
Hur som haver, så var maten klar för en låååång stund sen!
Men mamma skulle träna och Danne skulle inte äta.
Bara jag!:o
Men antingen väntar jag tills mamma kommer hem, tror så.
Eller så äter jag om en stund, är ändå inte så JÄTTE hungrig nu.
Well well, pusss så länge!


Kommentarer
Postat av: Alicia

SKIT GÖTT GÖMMAN!!



Du kan alltid försöka laga lite själv vetöö!

2010-02-23 @ 17:14:33
URL: http://aliciahenriettaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

BÄÄÄÄÄÄST

2010-02-23 @ 17:28:44
Postat av: alicia svarar alicia

Hahaha lilla alicia det står att jag INTE är så jättehungrig, även att maten var klar för läääängesen!;) HAHA jaja puss

2010-02-23 @ 17:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0