LOOOOOOOOOOV

Förlåt för att jag inte skriver så mycket längre...
Hinner inte! Såå mycket.
Hade engelskaprov idag, kändes bra iallafall!
Efter skolan åkte jag hem och fixade lite i mitt rum,
såg verkligen förjävligt ut!
Sen kom emma och vi åkte in imot stan,
hon köpte lackleggins oså;)
HHAHAHA och på bussen hem, jag döööör.
Jag & emma tog kort på oss själva och så börjar
några äckligt fula fjanttjejer glo och viska om oss.
Och när vi går av sparkar hon mig typ.

Jag- VAFAN GÖR DU?
Äckelbruden: blablabla... varför tog du kort på mig`
Jag: Varför i helvete skulle jag vela ta kort på dig, ser du inte själv hur du ser ut?:s

Hon och henes luffarkompisar var med någon av deras pappor, om hon inte vart det
skulle hon fått en fet jävla smäll!, EN FET JÄVLA SMÄLL!
Det roliga var att vi mötte dom sen igen, och då skrev jag: VÄNTA!
Och då gick dom ännu snabbare... tillslut sprang dom!
JÄVLA IDIOTJÄVLAR! SÅÅ sjukt fega, hatar när folk kan snacka bakom en skärm
eller när dom har "vuxet sälskap" och inte ett skit i verkligheten,
 tillumed springer iväg. Pinsamt.
Whatever, emma nanar här inatt! så mysit så.
Men vi är sååå trötta just nu! Så kommer nog somna snart.
Imorgon ska jag och mamma till annika och klippa mig oså dårå.
Senare blir det nog emma igen!
TJAAAAAA, orkar inte tjöta mer här nu!
Ha det så gött! pussen

Kommentarer
Postat av: emma

jag älskar dig!

hahhhahhaha dagen(L)

2010-02-13 @ 10:32:35
URL: http://emmabjorkroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0