My day

Nu sitter jag här hemma hos pappa, kom för en stund sedan.
Har varit med emma, jag glömde visst att berätta att jag tappade mitt
tredje headset på bara några veckor i fredags så var på media market och köpte ett nytt idag.
Tappar jag detta så tar jag seriöst livet av mig alltså!HAHA, nej men ärligt. På typ tre veckor har
jag haft tre olika headset, inte okej! Hur som helst så är det måndag idag, första dagen i skolan på en ny vecka gick bra. Men vädret, uuuuuuusch vad jag hatar det!:( SNÖ SNÖ SNÖ SLASK SLASK SLASK. Försvinn! blää. Jag vill ha vår nu, på direkten! Klockan har blivit ganska mycket nu och jag ska både duscha plugga, packa gjympagrejer.. fixa osv. pust.. Ge mig looov nu! Fick reda på igår tror jag det var att min lilla älskling 'valter' och min moster kommer ner på deras sportlov, en vecka efter vårat sportlov tyvärr:( Eftersom att dom bor i dalarna, så sjuukt jobbigt.. Men men dom kommer iallafall! Åh jag längtar ihjäl mig.. Jaja, hoppas att ni mår bra! Jag uppdaterar kanske innan jag lägger mig, men tror inte det. Så vi hörs imon gullisar, puss på er!


Jag måste hålla reda på, inte slarva bort.. hjälp!:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0