Tiden går för fort!

Klockan börjar närma sig halv nio, redan...
Känns som att hela dagen bara passerat utan
att jag märkt något!;o
Jag har inte pluggat något idag.. Glömde matteböckerna
i skolan, illa eftersom att jag har diagnos på torsdag..
Och jag förstår ingenting.. Ungefär som vanligt när det gäller matte.
Jobbigt med skolan alltså.. Jag vill ha lov! Sommarlov NU!
Jag är lite småirriterad och unhappy för att min inladdningskabel till kameran
har kommit bort.. GREAT! not. Den borde ligga hemma hos mamma, men jag hittar den
ej:( Får gå hem och leta hos mamma efter skolan imon.
JAG MÅSTE HA DEN! Det är livsviktigt.
När pappa kom hem åt dom någon mat som jag inte gillar så jag gjorde
gräddstuvad pyttipanna till mig. HEHE mums! Efter det la jag mig i badet, skönt!
Älskar att lägga mig ren, sån härlig känsla! Jag skojar inte.
Imorgon är det onsdag det går så snabbt alltså.. Lovar att jag sitter i gungstol snart. Pahaha!:(
Well well, hoppas att ni mår bra och inte slarvar bort lika många grejer som jag..!
Puss på er, smell you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0