TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTT!

Jahapp,
då var denna lördagen snart slut..
Har legat i min säng och kollat på den bästa sommaren,
såååå mysig film! YESBOX
Har inte orkat vara vid datorn heller för jag hade så jävla ont i magen..:(
Därför slängde jag mig på sängen, imorgon måste jag till mamma och plugga matte..
Matteprov på tisdag, procent..
Förstår verkligen ingeeeeeeeeeenting!
SYYYYYYYYND OM MIG!
Blir nog inte att träffa så många i veckan heller..
Har 2 eller 3 prov/glosor + andra läxor.. KILL ME!
ANYWAY, nu blir det nog sängen igen tror inte jag orkar duscha idag..
Isåfall får det bli imorgon bitti.
HA DET SÅ GÖÖÖÖÖÖÖÖÖTT! så hörs vi imorgon;)
KISSES

DAGENS OUTFIT: Skinnjacka, Little miss busy tröja, Rosa mjukiskofta,
svarta lackleggins, vit halsduk & svarta uggs! + underkläder och strumpor.
Bild ifrån stan=D

Kommentarer
Postat av: Anonym

<333

2010-02-07 @ 10:49:50
Postat av: emma

fining <3

2010-02-07 @ 11:38:37
URL: http://emmabjorkroth.blogg.se/
Postat av: emma

fining <3

2010-02-07 @ 11:38:53
URL: http://emmabjorkroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0