DETTA VISSTE NI INTE... ELLER?;)


10 saker ni inte visste om mig ♥

Jag är en kvart spansk!

Jag biter på naglarna, trots att jag tycker att det är äckligt...

Jag HATAR spindlar, gråter när en spindel är nära mig.

Min sämsta egenskap är att jag har ett jävla dåligt självförtroende

Jag skulle aldrig klara av att leva utan familjen vännerna och musiken.

Jag älskar att SOOOOVA!

Jag älskar att läsa era kommentarer i bloggen, blir sååå glad!

Jag är vääldigt känslig, har jättelätt för att börja gråta!

Jag ÄLSKAR tecknat och astrid lingrens filmer!

Jag är väldigt kräsen när det gäller vissa saker. Tex killar, kan störa mig på MINSTA lilla..
Kan vara att dom säger något, gör något eller beter sig på ett visst sätt, osv osv så blir jag "äcklad" Haha.
Har inget med utfixerning & göra ;)

Kommentarer
Postat av: Lil M

sv: hah atack desamma gumman :D hur mår du ?=)

2010-02-27 @ 22:35:29
URL: http://mava.blogg.se/
Postat av: axel

10 saker ni redan visste om alicia



Hon älskar mig

Hon älskar mig

Hon älskar mig

Hon älskar mig

Hon älskar mig

Hon älskar mig

Hon älskar mig

Hon älskar mig

Hon älskar mig

Hon älskar mig

2010-02-27 @ 22:43:18
Postat av: celine<3

åh du är så fin rarnig, & jag saknar dig till tusen..

måste ses oftare, love u <3

2010-03-04 @ 21:45:05
URL: http://celineloves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0