alicias första hiss & diss

alicia hissar
* sommar och vår, den absolut bästa tiden på året!
* min klass! så himla underbara!=D
* att det är ett helt nytt år, ska försöka få det till ett bättre!
* mina underbara vänner som får mig starkare när jag känner mig som svagast
.
* MIN SÄNG! STORT +

alicia dissar

*den äckligt kalla vintern, massa snö och slask U S C H !
*att börja klockan åtta på morgonen, borde vara olagligt!
*att det är exakt fyra långa månader tills jag fyller år:( buhuhu!
*vänner som verkar så äkta, men en dag hugger en i ryggen.
*personer som ena stunden säger att man är fin/underbar/bäst osv till ful/tjock & äcklig! Jag gillar inte skitsofrena människor, det skrämmer mig!


Kommentarer
Postat av: din ebbis

jag älskar dig gumman

you know that

2010-01-19 @ 20:31:37
Postat av: sofie

DU HISSAR SJÄLVKLART SOFIE DIN NÖRDEN8-I

2010-01-19 @ 20:32:52
Postat av: Anonym

<3

2010-01-19 @ 20:34:30
Postat av: anna <3

love u:D<3

2010-01-21 @ 12:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0