God morgon.. god middag?

God morgon, eller ja det kanske är alldeles för sent för att säga så?:p
Jaja hur som helst så låg jag och prata med joakim tills typ fem imorse, om inte mer..
HEHEHE så jag var ju rätt död i morse kan man säga, ja!:) Men ändå tvingade jag mig
upp runt tjugo över tolv! Klev upp och gjorde mig en macka & ett glas oboy, hehe dålig vana..
Hur som haver så är det torsdag idag, och emma kommer hem idag! I'm so happy.
Har fan inte träffat henne på 2 veckor typ, längsta någonsin? Hm...
Jag tror så iallafall, hon är hos sina kusiner nu & vet inte när hon kommer hem..
Hehe men men, Nu ska jag nog fixa mig och städa mitt rum lite!
Puss

+ grattis till emma som troligen blir faster idag! love u



Kommentarer
Postat av: Anonym

söt

2010-01-07 @ 17:26:46
Postat av: emma

tack alicia! det blev en kille!

en blond pojke, en mauritz haah. jättesöt!

jag är så glaaaaaaaaaaad! <3

2010-01-08 @ 11:41:23
URL: http://emmabjorkroth.blogg.se/
Postat av: alicia svarar emma enna

aww:D grattis älsklingen (L)

2010-01-08 @ 14:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0