hallåååå & hejdååå

Nu sitter jag här med handuken omkring mig, haha kom ur duschen
för typ en kvart sen har inte pallat byta om än.. Jag kan inte fatta hur tiden
kan gå så jäkla snabbt.. Helgen har redan passerat och imon är det skolan igen..*suck*
Efter skolan blir det roligare! Syster fyller arton och släkten kommer förbi på kalas.
Funderar på om jag ska gå förbi mamma imon innan skolan och hämta pengar så jag kan
köpa något till emilia efter skolan, annars gör jag det en annan dag haha.
Tja, det var allt för ikväll. Sov gött. vi hörs kanske imon min bärbara har typ virus hos mamma
så vet inte om jag kommer kunna skriva... Men det kanske kommer ett morgoninlägg imon
till min kära syster, vi får se!;) Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0