Handlat med mamma, min dator har virus:(

Nu sitter jag här i soffan med MAMMAS bärbara..
Min jävla dator har typ fått virus.. helvete också!:/
Well well, kom nyss hem har varit med mamma och ätit och
handlat på willys. Handlade hårspännen tugummin ett kolegblock & en bok.
Överlevare mot alla odds ' När jag var tretton sålde dom mig för första gången.
En verklighetspasserad bok av Barbara Biggs. Verkar bra! Älskar verklighetspasserade böcker,
only! Hur som haver så kommer biggest looser snart och det ska tittas på med mammsen!
Efter det blir det att plugga so, prov imon...+spanskaglosor. Jag är så körd...  Hehe anyway nu har jag inget mer att skriva för ikväll. Nu blir det biggest looser med mammsen och riiiiiiiiiiiiisen!

sweet kisses


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3333333333333

2010-02-01 @ 20:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0