Helt okej torsdag!=D

Oj klockan är redan halv åtta, jag somnade visst en stund förut;$
Idag i skolan hade vi ingen gymnastik så vi fick håktimme! YEEY.
Allihopa drog typ och käka pizza/sushi osv osvh. HAHA bara jag och anna
nästan som stannade kvar i skolan, satt lite i cafeét och senare gick vi hem
en stund till henne!:) Sista lektionen var slöjd och jag började på en valross i pärlor
HAHAHAHAH, charmigt som fan =D Imorgon är det fredag, gud vad snabbt allting går.
Det är redan den tjugoförste januari! Fast det är gött med helg, soooooova!
Måste forstätta plugga sen också.. Engelskan kan jag nog allt nu men det är den jävla so'n
BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!
HEHE, well well nu ska jag nog ta något att äta!
Take care sweety's ;)


you can say what you wanna say, my minds made up anyway

Kommentarer
Postat av: Jonmathilda

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.

2011-04-15 @ 14:38:09
URL: http://jonmathilda.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0