kalasdags

Nu om en stund kommer nog snart de förata gästerna skulle jag tro!
Det börjar ju iofs klockan sex men men. Här hemma har dom fixat oså
hela dagen, nu gör dom väl sig iordning och jag sitter här med samma kläder
frisyr och smink sen imorse haha. Orkar verkligen inte fixa mig mer, varför liksom?
Hur som haver så hämtade mamma mig efter skolan och vi åkte till 421 och köpte pressent
till emilia ifrån mig och ett par låga svarta uggs eftersom mina höga bruna är paj..:(
Och det ska tydligen bli kallt så det var ju toppen med uggs då! Och tyckte att det skulle
bli en aning tråkigt att köpa lika dana som innan, & låga har jag aldrig haft!=D
Haha jaja, nu får ni ha det så jättebra så kanske vi hörs efter kalaset! puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

<333333333

2010-01-26 @ 15:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0