min dag/skriver av mig

Nu sitter jag här i soffan hos mammsen med min bärbara i knät!
Åh vad jag saknat min lilla bebis!:D Jag kom precis hem,
första dagen i skolan idag! På elevens val var det inga förutom några
från nian som fick musik. Mitt andra val var läxhjälp.
Så det kommer jag att ha varje måndag, tjugo i tio till elva! Men det är
absolut inget som jag ångrar, så mycket man kan bli bättre på och lära sig.
Och så kan man ju göra läxorna där! Väntar nu på att mamma & Danne ska komma
hem och göra mat till mig. HAHA:d Sen ska jag plugga matte.. Så jag planerar
inget med kompisar nu fram tills torsdag, tyvärr:( eftersom att jag vill bli
godkänd på provet! Idag fick våran klass även reda på att vi ska åka
skridskor på onsdag, ha med sig egna skridskor och hjälm. HALLÅ?
Jaja, mamma kanske har något i källarn. Egentligen vill jag inte åka runt
på en jävla is och se dum ut, eftersom att jag lovar att jag kommer skämma
ut mig eller slå ihjäl mig!:( Vi fick även reda på vem som blir våran nya lärare
nu om en månad, eftersom att mathilda är gravid! AFSANE. buhuhuhuh!
Det har varit ett jävla bytande på lärare under åren, från ettan til halva trean
hade vi marica, och senare lars! I femman bytte jag till eklandaskolan, där
jag fick malin som lärare. I sexan hade vi först gary, efter julen liselotte.
När skolan började efter sommaren var inte bara våran klass splittrad "o".
Vi kom ju även i en ny klass då, förstås!:p Men vi fick ju även helt andra
lärare och två andra mentorer, och nu snart ett till byte och även ett STORT
efter sommaren, när vi flyttas till lindhagaskolan... *suck* Haha oj nu har
jag skrivit en hel del! Kände väl bara för att skriva av mig lite;) Uppdaterar mera sedan, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0