nu är det fredagsmyyyyyyyys

Hej där! idag är det äntligen freeeeeeeedag! & man får sova ut, yey!
Idag var jag i först i skolan, super duper bra vecka! först blev jag godkänd på
mitt matteprov, idag fick jag alla rätt på so förhöret och 42/49 på spanska provet.
Yes i'm happy! Så olikt mig att få så bra på bla spanskan! Vissa av er kanske tycker att
jag borde kunna det ganska bra eftersom att pappa är ifrån spanien. Men det är jävligt svårt
ska jag säga er! HAHA jaja imorgon är det lördag & jag ska nog åka med mamma & handla till
emilias 18 års dag. Har inte planerat med någon så det blir antagligen mamma!(L)
Förlåt för en dålig update today, har inte pallat helt enkelt.. Men men nu ska jag fortsätta kolla
på film, vi hörs imon! Puss and take care =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0