svar på era frågor!

är du hel svensk? du är fin som fan:)puss
nej, jag är en kvart spanior :)

1.Vad är det bästa/sämsta du vet?
2.Vad vill du bli när du blir stor?
3.Hur många syskon har du?
4.Vem är din allra bästa vän?
5.ÄRU OSKULD BRUTTAN? ;);)
6.Vad är ditt favoritplagg?
1. Oj.. Ehm.. det bästa jag vet är helt klart familj & vänner, något jag aldrig skulle kunna leva utan!
Det sämsta som jag tolkar värsta jag vet? är falska vänner, krig, våldtäcktsmän/mödare, spindlar & andra småkryp osv..
2. HAHA ja du josefine, jag har ingen aning faktiskt:)
3. sex
4. Jag har så otroligt många bra vänner, emma och louise :)
5. Yes i äm ;)
6. hm.. svårt val. Min rosa mjukisdress är iallafall helt klart mysigast!:D

1.Vart ifrån köper du mest dina kläder?
2.Vart skulle du hälst vilja bo, i gbg eller i sthlm?
3.Vad har du för BH storlek? :)
4.Va e ditt intresse?
5.Vem/vikka umgås du mest med?
6.känner du några i stockholm? :)
isåfall vem/vikka ?
Puss! <33 :)

1. Det mesta ifrån gina, men även bikbok. Kan ju hända att man hittar bra grejer i andra äffärer också!:)
2. GÖTEBORG! haha jag antar att du från stockholm hade sagt tvärt om ;)
3. 70 C tror jag :p
4. Jag har inget direkt, eller ah jag älskar att sjunga :)
5. Emma för det mesta och dem i skolan då ;)
6. Ja det gör jag, bland annat min ena moster, 2 av min mammas kusiner och några kompisar :p

hatar du ngn ? isåfall vem
Hata är ett starkt ord;) men det finns flera stycken som jag inte gillar ja!

vissa rattarna dirren?
HAHAHAHA, var det där en fråga?;)

Är du pinsam?
Varför har du frågestunder?
Varför inte? är du pinsam, varför kommenterar du?

Är det kul att vara fjortis ?
TTIIEEEP BAAAH SÅÅÅÅH UNDERBAAAWRT!!! HIHIWHIW

*vad har du för musiksmak?
*vem är din idol?
*Vad är din högsta önskan?
1. Oj, rätt udda skulle jag tro haha:p jag lyssnar på allt möjligt!
2. jag har ingen idol för tillfället
3. Fred på jorden kanske?:p

1.Vart skulle du hälst vilja bo, i gbg eller i sthlm?
2.Hur gammal är du?
3.Hur många besökare har du varje dag?
4.Kollar du min blogg ibland? (a)

1. Fortfarande göteborg :)
2. tretton, fjorton i maj.
3. Oj det är olika för varje dag:P
4. Ja, det gör jag!

gud vad otroligt fin du är.
vad heter du på bdb om du har någon?:))
1. Åh tack va söt du är! På bilddagboken heter jag: aliciamikaela

är du kär?:D
nej, tyvärr :(

Vem kan du lita mest på i hela världen?
1. Jag känner inte alla i hela världen, men närmsta vännerna & familj!

älskar du mig ?
hur kommer det sig att du är så jävla snygg:o
är fan avundsjuk på dig lilla flicka:o
alicia och nina in tha bed, joina'(aa)?
alicia + nina föralltid?
1. självklart älskling!
2. Ställ dig framför spegeln och säg de orden!
3. du är så jävla skön ;$$
4. föralltid gumman

vad tycker du om mig babiiiiiii :D?
Världens bästa celine teller! Jag älskar dig och vi ska ses snart tycker jag!:)

varför är du så bäst? från gustav i lur fast alicia skriver :D puss på mig själv
HAHAHA, i äm the best one bitchäääs/ alicia

vem är din bästavän?
Jag har så många vänner som betyder lika mycket! bland annat emma och louise

va är din favorit parfym?:)
vilka bloggar läser du?
1.Jag sprutar på mig allt möjligt. Haha men typ, beckham och andra fräsha märkes parfymer!:)
2. Mina närmsta vänner, men även paow och dessie ja tillumed kissies ibland ;)

hm..
är du ofta stolt över dig själv? =) <3
Nej det är faktiskt väldigt sällan!

vart köper du dina kläder & smink?:)
Gina & H&M oftast

Hur gammal är du?
Oskuld?
Har du varit fjortis?

1. tretton
2. Yäs
3. HAHAHA om jag har........

Gillar du att ta den analt?
Mogen fråga hörredudu, jag är även oskuld där bak mannen ;)

lägg in bilder på din VÄRSTA fjortistid.
vad tycker du om: kissie, dessie, paow, gaybloggen, krille, foki, kenza & blondinbella? :)
1. Hahahaha, holy shit! jag har raderat dem alla, kanske 1 kvar eller nåt:p men kan ju säga att min värsta fjortistid var i femman!
2. HAHAHAHA, för överdrivet för min del! Men dessie och paow är lätt de sötaste :)

vem e din favvo kusin ?
vrf e hon bäst?
hehehe
svåraste frågan hittils! HAAHA men du är väl underbar på ditt lilla sätt (a)

när kaan du träffa mig :((L)
älskliiiiiiiiiing! vi måste ses snart, när kan du? älsklings rochella

är inte den coolaste som finns då? : DDD

Antingen eller:
chokladglass/jordgubbsglass
idol/melodifestivalen
te/oboy
canon/nikon
myskväll/fest
chips/popcorn

HAAHAHA, så underbar bengtsson!
1. Chokladglass, inga konstigheter!
2. Beror på! om artisterna/låtarna är bra.
3. OBOY!
4. ingen aning, HEHEHE (a)
5. Beror på om man är taggad eller tröttis ;d
6. CHIPS

hatar du rubina:D:D?
varför e du sååå sooeet````?????_:(
zzzzzzt zzzzzzzzzt... *snark* HAHA
AMANDA AMANDA AMANDA, du är söt om någon!:)

varför äär du så sjukt underbar?
vet du att jag älskar dig mer än något annat? <3
1. det är du som är underbar älskling! vet du att du gör mina dagar värda att leva?(L)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Holy Shit, hehee

love you <3

2010-01-05 @ 22:14:31
URL: http://amandalinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0