HOS ELINOOOOOOOOOOOR

Dåligt med uppdatering nu för tiden, men jag har sommarloooooooooooooov.
Sitter inte inne vid datorn hela dagarna liksom...
Träffade Elinor vid 1,2 typ. Vi var en stund på frölunda torg sedan drog vi hem till mig, käkade och drog till näset. Galet skönt i vattnet! Vi körde utan bh..
Efter det åkte vi mot eklanda var där en stund med några kompisar sedan drog vi tillbaka. Åkte hem till mig, hämtade grejer. Fick med mig två väskor eftersom att jag åker till Jennie imon. Kusinen i alingsås.
Vi kom hem till Elinor för en stund sedan, varit ute bland annat med hennes hund och chillade. Gick förbi en fotbollsplan där två feeeeeeeeeeeeeeta vattenspridare var på. Vi och våra galna ideer... Hahahha!
Jaja, vi får väl se vad vi hittar på nu. Myyyyyysiiigt är det iallafall! Elinor instämmer för fullt... MHM!!!
Haha, aja cp...

se ya later bitches

Jag är lite smått kåt på Elinor.... ZzzzzzzzZZZ......

Kommentarer
Postat av: marina

sv: Tack så mycket :)

2010-07-06 @ 19:14:43
URL: http://marinapalme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0