i could really use a wish right now

Hej på er!
Dåligt med uppdatering men har iofs haft frågestund, så ni inte ska blanda ihop er ;)
Idag har det inte hänt någonting speciellt än, passat lillebror. Väntar på att pappsen ska komma hem...
Sedan blir det att träffa Elinor! Eftersom att hon åker ner till italien på lördag, till Cissi.

Och för er som frågat pga min bild på frågestunden om jag är "känd" så är svaret nej. HAHAHA.
Inte det minsta! Orkade inte fixa en egen bild denna gången, så jag snodde en från google.
Tror den tillhör kissie, vem annars liksom? Men nu är det iallafall ändrat!
Fast jag har ju såklart kvar mina drömmar, om att få stå på scen och sjunga för hela världen. Mohoho. Men för det behövs ju en bra sånröst! HAHA.
Jaja, jag får fortsätta leva med mina drömmar...
Något jag inte skulle vela bli känd på är bloggen.. Ingen storbloggare iallafall. Jag vill bli något som betyder något, om ni förstår.
Babblar på en hel del nu. Men var ju bara tvungen att svara på det nu! Så jag inte får flera sådana frågor. Hoho.

Vi hörs senare! Puss.puss

p.s ska ni fråga något så gör det på förra inlägget "frågestund" och inte här.
Peace

Kommentarer
Postat av: pictures by elias

Kan du gissa hur stor min reflexskärm är?

Vinn en länkning!

2010-07-09 @ 18:07:29
URL: http://fotograbben.se
Postat av: sandra

allt bra med dig `?

2010-07-09 @ 19:31:25
URL: http://sandriisss.blogg.se/
Postat av: milia ♥

tack din med :D

2010-07-09 @ 22:37:29
URL: http://miliahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0