onsdag

Hej snyggingar!

Förlåt för en dålig uppdatering, har inte haft tid. Nu när det är gothia och allt.

Gårdagen: Cissi och Ella kom hit ganska tidigt och så fixade vi oss och drog in till stan.
Vi tog spårvagnen mot scandinavium, gothia towers. Stog i kö för att få komma in till discot.
Mötte Victor Max Jimmy och Jonte. Svängde runt lite med dom då och då. Haha.
Så träffade man ju massa som man kände där inne också.
Vi var där runt kvart över sex, och det öppnade vid sju. Och när dom väl hade börjat släppa in gick det ganska fort! Det bar galet kul där inne, go musik och härligt folk! Fast nackdelarna var: alla äckliga killar, att man blev genomblöt, mitt löshår ramla av, min mobil fick typ vattenskada, och nu funkar inte två av de viktigaste knapparna så får se om dom börjar funka annars får jag försöka lämna in den på lagning...

Men det fanns fördelar också! Musiken och folket då. Det fanns även riktiga puddingar (a) HAHAHA.
Idag blir det att åka dit igen med Cissi, det kommer bli underbart!:D

Hittar inte sladden till min kamera, annars hade det kommit upp lite bilder från igår!

Jaja, vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: H A N N A

sv: tack :)

2010-07-22 @ 00:54:00
URL: http://hannaforevarn.blogg.se/
Postat av: Cissi

sv: Tack, ja dom är söta dom små liven :)

2010-07-24 @ 13:32:15
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0