seeeeeeeeeeeeeeeg

Hallå där!
Det blev inget hopp från angeredsbron idag trots allt, för långt att åka dit, slösar inte min sista tid i livet på att åka till angered...   'ironi'

Galet seg uppdatering idag, men har varit så himla trött och inte orkat någonting.
Emma gick hem lite över elva, orkade inte kolla klockan. Sov tills typ halv 1, då jag som vanligt tvingar mig upp.
Skulle träffat Alicia idag, men bangade det. Förlåt älskling, vi ses en annan dag!

Just nu ligger jag i sängen, MTV har varit på sedan jag vaknade typ..
"DADDY'S GIRLS, WEEKEND BREAK.
Helt okej, men har väl tröttnat en aning på det nu. Efter flera timmar av det..

Jag är huuuuuuuuuuuungrig nu! Och mamma har typ precis börjat med maten, aja ska väl städa iordning lite i mitt rum. Måste damsuga, vilket jag hatar....

Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0