Fridays looook


( ser ut som en mupp, take it or leave it )

Hallå goingar!
Vaknade runt kvart i ett idag, av att syrran väckte mig. Annars hade jag förmodligen sovit lääängre.
Gick upp och käkade frukost och satte på tvn. "Hogan  Brooke knows best" Som är från typ 12 till kvart i 3, varje dag. That's nice!
Just nu halvligger jag i sängen, och på tvn är det "THE HILLS". Förstår inte hur folk kan tycka att det programet är "så himla bra". Har bara sätt halva avsnitt från det & förstår inte riktigt vad det går ut på!?
Anyway. Idag är det iallafall skolsken ute! SKÖÖÖÖNT. Hoppas att den "riktiga sommaren" kommer snart.
Sol bad grilla, umgås. Yammie. Så ska sommaren se ut!

Nu snart ska jag börja gå mot spårvagnen & åka in till stan för att möta Erika "syster".
Men vi hörs senare! Puss, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0