Godnattens bloggen!

Nu börjar klockan närma sig ett!

Kom ur badet för en stund sedan. Har tvättat mitt hår like hell, så det blir glansigt för efter idag var det bara fett och äckligt, euw sånt gillar vi inte! Ligger i sängen med hårinpacking som jag snart ska skölja ut och datorn i knät. Har för första gången min lilla älskling med mig här hos pappa.

Så underbart att kunna vara inne på datorn samtidigt som "vänner" är på, på min vanliga dator.
Hoppas verkligen att det blir bättre väder snart! Så man kan få lite färg, ligga och dega på stranden och umgås med vänner i hääärligt väder & inte i regn!

Whatever, ska in och skölja ur hårinpackningen nu!
Vi hörs senare! Puss puss.


Du är så bra, vännen.




Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tack så mycket:)

åh vad härligt att bada! Jag borde göra det oftare känner jag:)

2010-06-12 @ 12:43:19
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0