HAHAHA, god morgon...

Igår gick jag upp vid nio, idag tvingade jag mig upp runt ett...
Hahaha. Då är det nästan bättre att vakna nio!
Anyway, sitter här och är hur deeeeg som helst..
Vet inte riktigt när, men Valter kommer till oss idag. Måste träffa honom!
Eftersom att dom åker hem igen imorgon...

Vet fortfarande inte vad som händer på midsommar, skulle först träffa några. Men banga det, pga en grej...
Så det blir väl att vara med föräldrarna! Eftersom att jag inte får göra någonting sjäääälv, aaahhh. Nej då, men ah. Är verkligen helt slut i hela kroppen..
Ska väl försöka få på mig något och lägga mig i sängen och glo lite på vänner...

Peace out, i'm ded...

Kommentarer
Postat av: Emma

:P

2010-06-23 @ 13:49:53
URL: http://kissemissar.blogg.se/emma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0