Hello bitches



Hi guys!
Förlåt för en sjuukt dålig uppdatering. Men har varit så opipp på att blogga så det är inte sant..

Gårdagen:
Träffade först Sofie och Anna på torget, vi gick runt där en stund och sedan fortsatte vi mot eklanda.
Vi drog hem till sofie och skruvade upp musiken till max och det var underbart.
Liam, Axel, Victor, Niklas, Marcus och Max satt utanför, så gick ner och snackade lite med dom.
Sen kom Ebba och Jennifer, vi var hemma hos Sofie en stund sedan vidare till 421.
Jag var så jäkla hungrig så jag drog nästan hem direkt.
Under kvällen låg jag bara framför tvn. Det var något "festliknande" nere i fiskebäck.
Syrran ringde och bad mig komma dit till henne sanela och några killkompisar, men pallade inte...

Nu har jag precis ätit! Ska iväg till opal med syster och fixa lite goa grejer!
För ikväll blir det bio med mamma och storasyster, sex and the citty 2.
Kommer bli awesome!

Puss, puss!

Kommentarer
Postat av: elin !

sv: haha visst är dom :d Allt bra? :)

2010-06-17 @ 17:10:42
URL: http://elinleverlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0