My day

Hej på er!
Kom hem för en liten stund sedan, har spenderat dagen i eklanda och sisjön.
Vid halv tre var jag framme i eklanda och då träffade jag Max Philip Sofie Liam Victor Niklas William Jesper Filip och Marcus. Och efter en stund åkte vi mot sisjön, förutom Sofie och Victor. Vi var där en liten stund och sedan gick vi av efter en hållplats och gick mot maxi och tog bussen därifrån tillbaka till eklanda. I eklanda träffar vi Jonte & Adrian och efter en stund Cissi Ellinor Lisa och Simon. Vi började gå mot maxi, tog ett bra stund innan vi var framme eftersom vi stannade typ hela tiden, hihi. Anyway, vid 20 i elva tog jag och Ellinor bussen hemåt och nu sitter jag här!

Här är lite bilder under dagen!
Ni är bra


Philip och Marcus, påväg mot sisjön!


Filip!


Haha, snyggingar!


Sisjön!


Haha William Filip och Niklas!


Niklas, Max, Jesper och Filip!


Liam tog det första doppet ;)


Philip andra ;)

Och till sist William ;)


Tjusigt ;)


William Philip och Liam, dom ända som badade ;) BRR...


Jävla snyggingar, Haha ;)


Fint där pojkar!;)


Philip Filip och Liam, gaaanska tuffa... ;)


Jesper Max och Jag ..


Grr... Hahahah ;)


Meningsfull bild det här...


Max och Jag!


Liam och Max. HAHAHAHA, gulligt ;)


Promenix, runt halva sjön. Amen det funkar!;)





Ellinor Cissi och Liam, påväg mot maxi.


Ouuf.. Syggt där!


Lisa och Ellinor sötnosar!


Max och Jag!


Älsklings Lisa och Jag!

( Tog en jävla tid att lägga upp det här, alla bilderna las inte upp )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0