nattugglaN

Herre min skapare! Klockan börjar närma sig fyra och jag är inte det minsta tröt...
Solen börjar fasen gå upp utanför fönstret...

Åkte till eklanda en sväng, vid nio. Träffade Sofie, käkade pizza och senare Marcus Jesper Niklas Victor Jonte Adrian och Sam.
Var hemma lite efter elva, gjorde inget speciellt har bara suttit vid datorn och deegat tills nu.
Jag önskar att jag somnat för lääääääääänge sedan! För jag är helt fking död på morgonen...
ÅÅÅÅH. Jaja, ska väl försöka att sova.. så vi får väl se hur det går.

Har yäspat några gånger nu.. WOOOHO! Är en liten bit på vägen anyway...
Hahaha, vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

Vilken läcker blogg du har :D

Och den var intressant att läsa!



Ta hand om dig. kram!

2010-06-27 @ 12:21:55
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Åhh taack ska du ha. :D

Hoppas du hade en bra midsommar!

2010-06-27 @ 14:56:59
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0