Nu taggar vi sommaren göbbar!

Hej underbaringar!
Nu har jag sommarlov, på riktigt. SOMMARLOV. Helt sjukt känns det.
Den enda skolavslutningen som jag inte känt en stor glädje för att sluta.
Till hösten blir det troligtvist lindhaga, inget mer eklanda...

Efter skolan idag var jag med Snoffsen.
Vi har varit lite överallt. Vi mötte blandannat  Albert, Marcus, Oscar och Erik vid domkyrkan och sedan drog vi hem till albert, och efter en stund kom hans kompis Pierre. Vi gjorde inte så mycket.
Vid tio ungefär åkte vi hem. Kom hem vid tjugo i elva.
Eftersom att kamerasladden är hos mamma kan det inte bli några bilder på våran reeeeeegniga dag. Så dom kommer nog imorgon!

Nu ska jag mysa till vänner! Vi hörs.

Här är lite bilder ifrån förra sommaren.
från maj-augusti.
Typ 2 är även från slutet av april.











(och nej jag var inte fjortis..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0