söndag kväll

Hello bitches!
Ligger i sängen med datorn, hairspray är på fyran. Rätt så skön film faktiskt. haha.

Vid halv sex ungefär började jag gå mot Emma. Var med henne tills typ halv åtta.
Vid halv nio träffade jag Angelicia. Skulle egentligen sovit där men så blev det inte.
Kul att få träffa henne iallafall!

Väntar på att pappa ska komma hem så att jag kan duscha! Duschar inte när ingen är hemma. NO! Ska även försöka få ur det jäkla limmet ur mitt hår som sitter kvar sedan löshåret.
Det vill verkligen aldrig låstna! Damp...
Spyr även på detta vädret! Det är juni och höstväder ute.. FLIPPAR.

Hur som haver, ska fortsätta att kolla på filmen nu..
Vi hörs! Puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0