Sunday

Halloj!
Blev inget bloggande igår kväll som ni säkert märkt..
När jag kom in igår efter grillandet la jag mig i soffan och glodde på tv.
Efter en stund drar min kära syster upp mig och frågar om jag kan följa med att passa min lillebror hos pappa.
Efter mycket tvek följde jag iallafall med. Vi började kolla på avatar, kom inte så speciellt långt för vi la oss vid tolv ungefär, helt död! Nu är jag tillbaka hos mamma och ligger i soffan. Ska snart göra mig iordning!
Ska se om jag köper jeansjackan från gina, tror nästan så. Om den finns kvar, var någon/några veckor sedan jag såg den. Hehe. Anyway, slottskogen med klassen imorgon, träffa min fd lärare och hennes lilla son Axel! Möjsigt.

Vi hörs senare! Puss puss.

Kommentarer
Postat av: Filippa

Svar: Visst är dem? Väntar ivrigt på att de ska komma :D

2010-06-06 @ 16:55:28
URL: http://filippafredriksson.blogg.se/
Postat av: Olegabrielle

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!

2011-05-25 @ 10:43:12
URL: http://olegabrielle.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0