Surt att man inte är trött när klockan börjar närma sig halv tre...

Halvligger i sängen med datorn i knät. Kul att inte kunna sova, när alla andra har snarkat i en timme nu...
VARFÖR KAN JAG INTE SOVA!? stör mig till max, jag vill verkligen sova, jag måste sova.
Kommer aldrig upp på morgonen, är helt död. Om jag inte blir väckt skulle jag kunna sova till 3.
Nej men seriöst, hatar att jag inte blir trött!

Fast det är ganska många som inte sover, som går och lägger sig vid typ soluppgången!? om ens det.
Men så går dom väl upp vid 4,5 sedan.
Tycker att det är rätt ovärt. Bättre att somna tidigare, och vakna tidigt så man inte sover bort hela jäkla dagen.

Humöret nu är lite blandat, men mycket glädje åt att min moster och kusin har kommit ner tidigare idag!
Imorgon blir det middag hos mormor och morfar, för att få träffa min lilla älskling. Var ju i påskas sist.
Det är verkligen jobbigt vid vissa tillfällen speciellt, att dom bor så långt här ifrån.
Missar ju en stor del av hans uppväxt, och det är skitjobbigt!
Men men, får väl vara glad över den lilla tiden jag får med honom. Ska försöka att spendera några dagar med honom! Nästa gång kommer dom ner i mitten eller slutet på juli, nån gång i jui iallafall. och det är ju inte så långt kvar! 

Hur som haver, ska väl försöka få en blund i ögat! Får se hur det går, kommer antagligen att ligga och vrida och vända mig i en timme innan jag somnar.. Like usual.

Men vi hörs nog imorgon igen! Ska försöka att vara lite aktiv, trots "bloggpausen".

ByeBye my darlings
icon wink  Lottar ut 30st Chanel Beriqé väskor! – Paow-Chanel.com


Kommentarer
Postat av: pauli♥

sv: åååh tack så mycket sötis :')

hoppas du får en fin dag!

kram

2010-06-20 @ 13:58:07
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: LOWA

SV: tack så mycket! :D

Hur är det idag? Lyser solen? :)

2010-06-20 @ 16:43:56
URL: http://musiklowa.blogg.se/
Postat av: J&P

Fin blogg !

Allt bra?:)

2010-06-20 @ 18:02:46
URL: http://extraspeciell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0