GODKVÄLL BITCHES!

Detta har nog varit mitt längsta bloggupphåll sedan jag startade bloggen ;)
Hahaha det är helt sjukt! Men jag har varit så opipp på att blogga!
Inte haft ett skit att skriva, vilket jag inte känner att jag har nu heller egentligen.
Men jag mötte iallafall min syster Emma igår i stan.
Vi käkade på mcdonalds och drog hem och gjorde igenting speciellt!
Idag har familjen kollat på körslaget och just nu sitter jag Emma Emilia och Mammsen och kollar på natt på muuseet 1. Gött att det inte bara var en massa skit på tv tonight! Hehe.
Vi hörs förmodligen imon igen!
Take care & Peace out bitches =D


Kommentarer
Postat av: Philliprebecca

Great site! Lots of useful information!

2012-03-06 @ 11:09:47
URL: http://philliprebecca.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0