GODKVÄLLENS BLOGGLÄSARE!

Hello bitches!

Nu sitter jag här nyduschad och fräääsh, hihi.
Funderar på att bestäma mig för vad jag ska ha på mig imon ;)
Har fått låna mammas mobil nu. Inte den bästa och snyggaste men kräver ingenting nu!
Eftersom att det var typ 3 veckor sen jag lyssnade på musik på mobilen, så den är perfekt nu!
Imorgon efter skolan åker jag och mamma till Annika, dags för klippning!
Mitt hår mår lååångt ifrån bra :( R.I.P my hair..
Jag har redan jättekort hår och kommer inte bli kul att se resultatet imon :(
Eftersom att mitt hår är helt sönderplattat osv... BUHUHUHU!
Jaja whatever nu ska jag fixelifixa lite, ha det så jäkla bra! Så hörs vi igen imorgon.

Goodnight and take care ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0