LÖRDAG EFTERMIDDAG!

Hej allihopa!

Nu sitter jag här med emma.
Har inte orkat uppdatera, som ni kanske ser ;)
Jag och emma somnade desutom tidigt igår.
Halv elva, och det är tiditgt för att vara oss!
Idag blir det nog 30 års kalas hos kusinen..
Håller på att göra oss iordning!
Vet inte om jag kommer fortsätta med bloggen, så mycket..
Även fast jag bara skriver för mig själv & för min skull så, nja ...
Vi får se, men det kommer bli blogginlägg. Men nog inte lika mycket som förut.
Nu måste jag fixa mig och mitt rum!

Sweet kisses


Kommentarer
Postat av: emma

du ska visst fortsätta blogga :o

lika mycket som förut

älskar dig

2010-03-06 @ 16:11:04
URL: http://emmabjorkroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0