Nu taggar vi småland gott folk!

Nu är allt nerpackat! Eller ja, maten står ju i kylen och sådär. Men resten är klart! Känns både roligt och samtidigt äckligt. Sova i tält med massa mysiga småkryp i sovsäcken och paddla kanot som jag vet att jag kommer göra bort mig totalt, ramla i eller något..

Skönt att man åker med de bästa iallafall, några utav dom åtminstone. Kameran följer med men inte mobilen! Så från och med imorgon bitti tills senast lördag kväll kommer ni inte att kunna nå mig. Jaja sånt är livet, ni får stå ut! Hehe. Måste ladda batteri till kameran också, så dom inte dör direkt.. Det ska tydligen regna hela helgen också, ÅÅÅH vad glad jag blir!

Som ni säkert förstår så kommer jag inte heller att kunna blogga någonting på 3-4 dagar nu...
Ska försöka så mycket som möjligt när jag är tillbaaka hemma igen!


Jaja, vi hörs förmodligen på lördag kväll eller eftermiddag! Om jag har orken då.
Peace out bitches

Klassresa i sexan, saknar er!
s






Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: johanna

hej! fin blogg du har. haft en fin kväll? allting bra med dej?

2010-05-27 @ 03:50:59
URL: http://johannakml.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0