Galen dag/kväll.

Hallå! Kom nyss hem, helt jävla galen kväll! Hahha. Först mötte jag upp Andre och Joel vi var ute ett tag innan Angelica kom. Sedan gick vi ner til ganlet, och det var inte alls MYYYYYSIGT där nere.. Satt på bryggan så flög min fucking skinnjacka i vattnet. försökte simma i men det var så äckligt jävla kallt.. Var pisseblöt och skar upp hela foten, fyfan vad det blödde. Sen tog Andre av sig kläderna för att göra ett försök, men banga för att det var så daaaamn kallt! Det jag inte visste var att mina nycklar låg i ena jackfickan.. Till min lyyycka kom en båt med två underbara gubbar i, jag skrek typ på dom tills dom hörde mig. SÅÅÅ JÄVLA UNDERBARA! Dom hämtade jackan åt mig, och blev ännu gladare när jag såg att nycklarna var där i, och dom låg kvar... Sedan satt vi där ett tag, frös som en griiis, men fick lite värme ändå, haha (a). När vi skulle gå hem trodde jag seröst att jag skulle DÖÖÖ... Darrade like hell,,Och  jag haltade.. Hahah :(.. Lite senare tog vi bussen till kungsten för att Andre och Joel skulle käka pizza.. Skönt där inne iallafall! Dom följde mig en bit hem, och nu ligger jag i min säng brevid Erika. Funderar på att sova snart, är trött och fryser.. Men vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0