good morning sunshine

Ställde klockan på åtta igår för att gå ut och gå imorse!
Men sen kom jag på att det var ALLDELES för tidigt för att gå ut och gå, ensam...
Så jag ställde om den till nio och gick upp vid tio, hehe.
Om en timme ungefär hämtar mormor upp mig, hoppas vi hittar en bra plattång nu!
Ska även försöka köpa nya leggins, eftersom att mina nya par har har pajat.
Eller ah, ena paret är borta.. Och de andra är det ett hål i efter att jag ramlat i skogen.. *suck*. Fick 150 kronor av mammas moster igår som en tidig födelsedags pressent. BEHÖVANDE kan jag ju säga! Tack!
Just nu är jag jäääättetrött, vill bara sova känner jag.. Men måste fixa iordning mig nu och äta! Vi hörs senare.

Kommentarer
Postat av: D A N I E L A ♥

- ja det är den:)

2010-05-14 @ 10:48:19
URL: http://danielas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0