HELLO BITCHES!

Taggad man varit på att blogga idag elller. *yäsp*
Somnade vid kvart i två igår och tvingade mig upp vid elva.
Har varit så jäkla trött hela dagen..
Men vid två ungefär tog jag spårvagnen till torget för att köpa morsdag pressent till min underbara mamma! Blev 10 rosa rosor och en stor fyrkantig magnet : Home is where your mum is. Mötte även mamma och danne på torget så jag åkte med dom till mormor och morfar och käkade! Mumsig mat like usual. Annars har jag inte gjort så mycket idag, har inte pallat. Imorgon blir det stan med sofie, kanske att några flera följer med i don't know yet. Just nu sitter jag bara och degar framför datorn. Ska nog lägga mig och kolla film om en stund! Ska springa över till mamma nu och hämta hårlimmet! Vi hörs imorgon. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0