Hemma..

I'm back!
Åhh vilken helg!
Allting började med paddling i fem timmar! Fyfan, det absolut jobbigaste jag gjort i hela mitt liv.. Stora träd, stockar, pinnar, grenar, stenar låg nästan överallt! Sedan började det även att ösregna, fick mig ett dopp i det äckliga vattnet också.. Frös som en jävla anka! usch säger jag bara! Men sedan på kvällen när tälten och så var uppe var allt jättemysigt! Sov med Marcus Sofie William Jesper Anna Anna och Frida. Vi låg och snackade och skrattade tills typ 2, halv 3.. Första gången vi skulle sova vid ett viskade Marcus i mitt öra så jag typ gapflabbade, Hihi. Vi vaknade 20 över fem av att det var så jäääkla kallt och att anna anna och Frida satt och snackade.. Buuhuhu! Sofie och Anna stack ut till hennes bil och la sig. Så jag Marcus och William låg som tre inpackade sillar tätt intill varandra, och vaknade runt sju igen och kunde inte somna om.. Bad! Igår blev det iallafall ingen mera paddling efter allt som hände på fredagen. Sjukt tråkigt att nästan alla åkte hem igår föresten. Var bara Jag Sofie Ebba Frida Jennifer Danjel Philip och Matilda kvar.. Inatt var det inte lika kallt. Somnade runt halv 12 och vaknade vid kvart över nio, kan ha berott på att jag sov med Sofie och hennes pappa, med en stor rävfilt(eller något sådant) över oss! Skönt att vara hemma igen, men ändå tråkigt att det är slut, vill ha tillbaka första kvällen!
Hur som haver, har ont och är trött i hela kroppen nu så ska lägga mig och glo på film! Bilder kommer lite senare. Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0