IDAG ÄR DET ONSDAG! SORRY...

Sicket jävla skitväder, jag blir fan deprimerad... VART ÄR VÅREN!?!!??!

WOOOOPS. Såg att jag skrivit "onsdag" som rubrik i mitt förra inlägg som jag skrev igår när det var tisdag. Hehe.. Noot good! Anyway, kom hem för några timmar sedan, har bara softat sedan dess typ. Väntar på att André och Joel ska sluuuuuuuuta träna så dom kan träffa mig! Någon gång vid åtta blir det väl, eller senare eftersom att dom är seeeeeeeeeeeeega! Imorgon fyller mormor år, även joel och nadja! Cooongratulations änna. Så tror det blir kalas hemma hos mormor imorgon! Annars vettefan. Ska försöka träffa lite kompisar nu i helgen och så också! Emma mååååste jag träffa, har inte varit med varandra på jäääääätteläääänge! Kanske blir att träffa Angelica också, och på söndag blir det troligtvist lydia! Fy farao vad jag saknar dig syster! Jaja orkar inte tjöta mer. Ska fixa mig och lite i mitt rum, ser ut som fääääään bägge två! Hihi. KYYYYYYYYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0